Sjukling!

Hej!
Igår kände jag mig inte alls nå pigg eller frisk,
därför orkade jag inte sitta nå vid datorn heller.
Jag var i bergnäset hela kvällen med Victoria och såg film,
vi var även ute på en galen moppetur och en lång promenad med Milo!

Halv 12 så kom linus efter att ha varit med sina kompisar,
så då for vi hem och började se filmen "meet joe black",
en riktigt bra film faktiskt.
dock var den ganska lång, så när vi hade sett klart den var klockan halv 3,
så då hoppade jag och min onda hals i säng.

Steg upp klockan 1 imorse med ingen röst, det bara pep när jag prata.
efter det for jag och victoria in till stan och har vandrat där hela dagen,
och det avslutades med en sallad till middag på Dagobert!
mumsigt.

Sitter här nu och hör att det är planer på att bada,
är nog ingen bra idé att jag gör det så vi får väl se.

hörs sen!


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0