Telefonprat och långprommis.

Hej!
Det blev en lugn och skön kväll,
jag pratade lite med jossan som är nere i Bergåkra och sommarjobbar,
blev en massa hästsnack, men även lite annat!
Efter det så for jag och linus till Bergnäset och till Victoria,
där har vi sett film, en jätte bra som jag inte alls kommer ihåg namnet på.
Jag och victoria hann även med en långprommis med deras pappas hund
Milo :) var riktigt skönt att få röra på sig.

Sitter här nu och har just tagit bort sminket, och hade tänkt hoppa
vidare till sängen så jag inte sover bort hela dagen imorgon,
kan ju hoppas på bra väder!

Vi hörs imorgon!
Sovgott.


Oversize tröjan, vit och aprikos randig!
Mycket finare på, kanske kmr en sån bild sen.


korsetten, helt galet snygg på!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Vars är korsetten från ? :)

2010-06-24 @ 23:37:25

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0