Utan internetsladd.

Godmorgon!
Steg just upp för andra gången idag.
Victoria kom och väckte oss kring 12 och då for hon och linus och handlande frukost,
och sen satt vi och åt det tsm, vi hade tänkt att äta ute på gräset i solen,
men det blåset så mkt.. haha!

Efter att vi hade ätit så gick jag och linus och la oss igen,
och nu är jag här, och har just sminkat mig litegrann..

Anton, linus lillebror skulle och lana idag och behövde en internetkabel,
så jag har ingen sladd till min dator idag, så därför kommer nog inte uppd.
vara den bästa idag, men förhoppningsvis får jag tillbaka den imorgon!

vi hörs såfort jag har en dator.
hej så länge.


Linus och rantapää på en sten :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Det låter jätte bra :D bara säg till när de går så! myssspyyssss ;) hihi <3

2010-06-18 @ 22:16:11
URL: http://fridapetterssons.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0