Dagen i text och bilder!

Hej!
Har inte blivit så mycket datorsittande idag!
Victorias kompis sandra har en häst, så jag och linus följde med dit för
att fotografera victoria som aldrig förr har ridit!
Själv höll jag på att dö av längtan efter att få rida och hålla på med hästar
igen, och det fick jag! När victoria var nöjd med ridningen så fick jag rida!
Kände verkligen hur jag sken upp, och det tyckte även victoria och sandra!
riktigt riktigt kul var det, och nu känner jag att jag verkligen måste
ta upp ridningen igen! gosh, va jag har saknat det.

nåja, senare har vi varit och fiskat, linus fick fisk som vanligt ;) haha.
själv satt jag på en stock med dom andra pojkarna och hade jordens
huvudvärk och halsvärk.. tror en riktigt förkylning spökar!
som avslut på kvällen blev det att börja se filmen Green zone
hos victoria på bergnäset, ska se fortsättningen imorgon.

och när vi var påväg hem så se vi lukas och alla på bergnäsbron,
då ska dom hoppa där, han och kaarle! så då blev det lite fotografering
innan vi begav oss hemåt.

Nu sitter jag här med en täppt näsa, och ska ta bort sminket,
och sen hoppa i sängn! himlen är blå, så hoppas på bra väder.


borsta borsta..

Fantomen, the horse!

Victoria på häästen!


hihi, hel lycklig tjej!






napp!

Felix the neck breaker!!


Linus firre!

@ Bergnäsbron

Kaarle på G


Lukas hoppar,

Fortsätt simma, fortsätt simma..

Nöjda, glada och aningen frusna!


Kommentarer
Postat av: Jossan

Kul med bilder, lägg upp oftare ;-) hihi, jag och Jonte har också börjat se Green zone, förra veckan nån gång.. sen fortsatte vi se den nån dag men orkade inte se klart så nu har det gått ett tag och vi har fortfarande inte sett klart den! haha den var alltså inte alltför bra....... :D

2010-06-23 @ 19:52:29
URL: http://josefinhedman.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0