Vänt på dygnet?

Godnatt!
Har bara tagit det lugnt ikväll, fixat med lite bilder åså
och bara lyssnat på musik.
Mamma kom hem runt halv 1 från jobbet, så då följde jag med henne
när hon skulle ut och gå med hundarna.
Klockan är kvart över 4, och jag är inte det minsta trött..
tror att det är någon här som har vänt på dygnet ganska regält?
haha.
Solen har gått upp bakom mig dessutom, hade jag inte lämnat kameran
hos linus hade jag nog gått ut och tagit lite kort.
så egentligen vet jag inte vad jag ska göra nu..
ska fördriva tiden på internet tror jag.

slänger nog itne ett inlägg innan jag lägger mig,
som förhoppningsvis blir snart!


Solen lyser på Håkansövägen!
Taget genom fönstret.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0