Varm choklad!

Godmorgon!
Har inte blivit så mycket sömn inatt känns det som.
Jag gick och la mig kring halv 3, sen kom linus (lika tyst somvanligt)
klockan 6, hoppade och studsade i sängen som att jag hade varit vaken!
typiskt honom ;) haha.
nåja, det tog ett tag att somna om, men tillslut så.
Efter det sov jag rätt bra tills halv 8 då hans mamma kom in i rummet
och pratade med linus, och efter det kunde jag inte somna om!
Byggarbetarna lever om somfan i lägenheten och jag känner bara hur
jävla förbannad jag blir när jag inte kan somna om pga. dom!
När dom äntligen tog lunch klockan 11, fick jag mig nån timmas sömn iaf!

Nyduschad nu iaf, och snart ska jag gå och göra mig frukost,
ska göra varm choklad till min hals, den mår inge vidare bra..
Sen ska jag försöka få upp linus också som fortfarande ligger och sover.

Hörs sen.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0