Vilken fiskelycka.

Hellu!
Det blev verkligen fiskelycka idag!
På linus andra kast så fick han upp en lite större öring,
och medans linus höll på att fixa den fisken så skulle lukas testa spöet,
då fick han upp en regnbåge!
Sen höll det på sådär, tobbe och lukas fick upp varsin regnbåge till,
och linus fick upp en regnbåge och en röding, sen var vi nöjda och for därifrån!
Var riktigt kul, och ångrar att jag inte tog med mig kameran,
linus hade en fisk på kroken som han tappade, och sen for fisken och hoppade
rakt upp från vattnet 6 gånger, såg ut som lycka ;) hah.

Vi for iaf hem till lukas ett tag och rensade fiskarna och jag pratade lite
med natalie åså, trevligt!

Nu är vi iaf hemma på varvet igen, och jag ska gå och tabort sminket!
Imorgon har vi planerat att fara till storheden och shoppa lite fiskesaker,
sen blire nog att fiska hela kvällen, och då ska kameran med!!

Vi hörs då.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0