Äntligen är det gjort!

Hej!
Som sagt så for jag till Hårstudion, och klockan nio börjades det,
och efter tre (!!) timmar, helt sjukt.
så var det iaf klart.
resultatet blev att vi slingade utväxten, och i stortsett hela håret,
samt att vi tog bort min bruna slinga jag har haft i över 1½ år.
efter det så satte vi i en toning som gör det blonda en ännu mer kallare färg.
sen var det bara klippningen kvar.
Jag själv är otroligt nöjd, och många har sagt att det blev fint,
och jag kan somsagt inte annat än att hålla med.

Kom iaf till skolan när det var tre lektioner kvar, så jobbade på med det,
draman sista också, gick bara snabbt!
sitter här nu och funderar om jag ska fara och träna ikväll eller inte..
funderar på om jag ska strunta i det..
men vad ska jag då göra?
kanske far och går på bandet.. hm!
får se.

nu ska jag gå och kolla om det blir middag någongång detta år i detta hus!


bara en snabb bild, någon bättre kommer väl såsmåningom!

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0