äventyr

Hejhopp!
Känns som att det var ett tag sen jag skrev, och jag vet inte riktigt
vilken dag jag ska börja berätta om..


iaf i förrgår kväll.. vilket då måste ha varit i tordags!
då klädde vi på oss, och sen gick vi ut och brottades i snön,
sen så klättrade vi upp på ett tak, var där uppe och sen hoppade vi ner
i snöhögar som var stora och fluffiga!
linus mixtrade och skulle göra volter åså, men somvanligt så blev det fail
från min sida då jag aldrig fick nå snyggt kort (a)
haha.
iaf så svammla vi på där, och sen gick vi till varsin snöhög
och gjorde värsta murarna åså!
tur att man kan få vara barn ibland.

sen igår på morgonen så klädde vi på oss och sen lånade vi
elisabeth och martins långfärdsskridskor!
jag själv var ju ganska tveksam på att jag skulle klara de och att jag ens
skulle tycka det var kul.
men ack va fel jag hade! de var kul somfan, och fort gick det.
så vi åkte till en ö i solskenet, super mysigt!

imorse så steg jag upp kring 10 för att göra mig klar lite snabbt, sen tog jag
bussen hem, kan ju säga att jag redan vill tillbaka till min pojke!
hade inte suttit helt fel att fara ut på isen idag igen, i detta väder..
för ikväll så ska vi fara till sara i älvsbyn och ha fest där! :)
så det är väl bäst att jag går och gör mig klar nu!
vi hörs.


fluffigt!

varvet @ night!


he he he, somsagt jag faila på korten.

fast!! ;D

Bröderna skoglund inne i spelet.



på isen!



tihi!


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0