Behärskning

Godkväll!
Det gick segt att träna idag ska jag tala om.
fyfan.
med min träningsvärk i ben och rygg, var jag slut efter redan halva passet!
men fan va jag kämpade, och nu kan jag knappt ner för trappan..
haha.

nåja, när jag duschade stod jag och funderade på om jag skulle försöka att
bara äta godis på helgerna, och även fika!
och jag kom som fram till att det ska jag försöka göra.
alltid lite bättre än att äta hela tiden, eller hur?
...behöver jag då berätta att jag sitter här nu vid datorn med bullar och mjölk??
kan fan inte behärska mig!

tar ett nytt försök efter jag har fyllt år, för fika det kommer de ju iaf ätas!
nu ska jag sätta mig och kolla på lite OTH, tills klockan slår dax att sova.

vi hörs imorgon gott folk!


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0