City

Goddag!
Sov som en stock inatt, men vaknade dessvärre typ klockan 10,
och kunde tamefan inte somna om efter det..
så då låg jag i sängen tills 12 innan jag gav upp och gick och duschade ist.
när jag var klar gick vi ner till stan, skulle fixa en grejj till syster,
och sen gick vi bara omkring, bestämde oss för att gå och äta någonstans,
eftersom ingen utav oss hade ätit frukost, och var hungriga som vargar,
så det blev max ;) haha!
där träffade vi också dennis, sara, tobbe och emma!
så det blev att sitta där och prata åså.

sen har vi gott omkring på stan med dom, och kom hem för ett litet litet tag sen.
och är trött som ett djur, så jag funderar om man kanske ska ta sig en pn?!

nåja, planerna för kvällen är antingen grilla på isen, eller bio!
vi får se hur det slutar.

TTYL


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0