Dålig förlorare.

Goddag
vi började se Avatar igen igår, vi såg den på bio i julas,
men den är så bra så man kan ju se den flera gånger, eller hur?
när klockan närmade sig tre så gick vi och la oss,
och det tog inte många minuter vi somnade, dock har jag drömt en massa
irriterade drömmar, om att jag förlorar i en massa spel åså,
och eftersom jag är en dålig förlorare så var inte inte så jävla glad i morse,
tror tillochmed att jag slängde ner täcket på golvet i ilska inatt,
om jag inte minns fel..
haha! ;)

klockan ett imorse tog jag mig upp och har duschat åså och nu
väntar vi bara på att bussen till Bergnäset ska gå,
hade tänkt fara in till stan med dennis och sara, men jag är alldeles för seg
på att göra mig klar.

nåja, annars har vi inga större planer för dagen,
förutom att jag är enormt godissugen och att jag verkligen vill ha det ikv,
har inte ätit sen i torsdags typ..

hörs!



Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0