Fika med Doris

Hej!
Sitter på dagens sista lektion nu, svenska!
vi hade ingen engelska tidigare idag eftersom vi har gjort våran redovisning.
så jag och jossan vandrade in till stan för att kolla på lite kläder till henne!

Snart slutar jag, och då ska jag vandra in till stan igen och vara 
halv 4 vid Ekbergs, fiket inne i stan alltså.
Där kommer jag möta upp Doris, åsså ta en fika med henne och sitta 
och prata och ha det allmänt trevligt.
Efteråt tror jag att jag ska gå runt och titta på lite busigheter till linus 
hemliga påskägg ;) 
hade tänkt försöka hitta på nå roligt,
så jag får se vad staden har att erbjuda

sen blir det bussen hem så fort som möjligt,
ingen träning idag heller..
det kommer inte hinnas med.
känns surt!

TTYL



Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0