Hemmafru.

Hej!
Hemma och allt klart efter en låång dag!
kom till felicia somsagt kring 8, och då gjorde vi (läs hon)
varm choklad åså, sen kring 9 åkte vi iväg med skotern och mötte
upp rebecca och elin, sen vidare till vallsberget,
där många från klassen också var!
även många från porsnässkolan var där, så det var trevligt!
efter att vvi varit där ett tag for vi ut med skotrarna igen,
med ett helg gäng, for till hortlax till en kåta och grillade!
efter vi hade varit där for vi hem och bytte skoter, och sen iväg till
pottan ett tag, fast då började det bli kallt, så vi for hem igen.
där i slutet var vi iaf 9 skotrar! :)

satt och spela kort, ägde ut henne totalt ;) haha.
sen kom pappa och hämtade mig och skjutsade hem mig :)
och nu har jag varit ute med hundarna och gjort mig middag eftersom
resten av folket i huset är ihaparanda på IKEA!

nåja, ska snart hoppa i duschen..
sen får jag se vad som händer ikväll, är mega trött.
så det blir nog ingen sen kväll ikväll kan jag tänka mig.

hörs sen!

har bara två bilder att bjuda på nu..

"våran" skoter samt elin och rebeccas!


rebecca gömmer sig lite! :)

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0