Hot på skolan!

Hejhallå!
ja, ni må tro det var skönt att träna ;) efter allt gott ihelgen.
Lördag så for vi iaf ut med olle, viktor, robinr, dennis och sara till groselören,
eller hur det nu stavas, gjorde upp en eld, satt och prata och hade allmänt kul!
kring halv 12 började vi bege oss hemåt, och efter det dog jag i soffan,
är småjobbigt att vara ute och åka skridskor!

igår så tog vi oss en fin sovmorgon, Elisabeth linus mamma fyllde också år,
så det blev hemmagjord palt med en massa annat gott! mums säger jag bara!
Annars tog vi det bara lungt, försökte få linus att plugga - gick inge vidare!
haha, söte!
skola sen imorse som vanligt, lika tråkigt också för de. haha!

nåja, nu till det "roliga"
ingen ska på skolan imorgon på strömbacka typ, eller ja inte många iaf!
En skolmassaker hotar med att ta med sig ett hageljevär och skjuta alla den ser!
står om det både på aftonbladet och piteå tidningen, åsså gåre på nyheterna!
heeelt galet!
här kan ni läsa om det -->
http://www.pitea-tidningen.se/nyheter/senaste_nytt/artikel.aspx?ArticleId=5244973

och även fast det kanske är ett skämt eller vad de då är,
och för de andra skämtar man inte om nått sånt hära !
det blir iaf inge skola för min del imorgon, som för många andra!
jag tackar ju dock inte nej till en ledig dag, onödigt att chansa liksom ;)

nu ska jag hoppa i duschen!
Matilda ville ju att jag skulle skriva så ;)
haha.

hejsan så länge!


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0