klappat och klart.

Godkväll!
Det blev ett ganska stressigt inlägg här nedanför.
skönt var det iaf att träna, känns som att det var en evighet sen.
Efteråt for jag och mamma till ica en sväng, köpte lite grejs åså,
och när jag kom hem och hade duschat började jag med linus påskägg,
och nu är det klart, ni får bilder hur det ser ut innuti när han har öppnat det,
man vet aldrig om han är här inne och spanar.

pratade nyss med honom iaf, stackarn går onsdag och torsdag också ;)
medans jag ska ligga hemma och jäsa, haha!
Jag är jätte trött nu, så jag funderar på att göra en tidig kväll även fast
jag har ledig imorgon.
men dock så ska jag upp någorlunda tidigt och ta den andra Gradacil sprutan,
men det går ju rätt snabbt, så kanske kan fortsätta sova när jag kommer hem.

nåja, ska kika runt innan jag lägger mig.
hörs imorgon.


De store är linus :)


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0