Klockrent Kul Kväll!

Hejhallå i stugan!
Nu är jag hemma efter en riktigt trevlig kväll.

Jag och mamma for in till stan kring 1 idag och tog oss en fika,
sen hämtade Jossan och Jonte upp mig och vi for vidare till Älvsbyn!
Kvällen har varit toppen, mycket skratt och sång, min hals är hes och jag låter
som en kråka när jag pratar, men ack va fint vi sjöng!
har även varit ute och dragit "raggen" med bilen, var väl inte allt för mkt folk
ute på byn om jag säger så ;) haha.

nåja, mamma kom iaf och hämtade mig kring halv 1 och nu är jag äntligen hemma!
blev inte mer än tre timmars sömn inatt,
så jag hade tänkt att jag skulle ta igen det denna natt, så ska nog gå upp och
börja ta bort sminket åså sen sova och ta en rejäl sovmorgon imorgon.
skönt skönt skönt!

jajja, vi hörs imorgon.
biler får ni även då, orkar inte lägga in alla nu ;)
hejsansvejsan.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0