kort vistelse

Hejhopp!
då var jag hemma från lule igen, för ett tag iaf.
återvänder så snart som möjligt igen!
hade hoppats på att få vara där hela lovet, så det hlr jag helt klart tummarna för!

nåja, dagen då?
vi vaknade kring halv 1 av att grunk ringde och sa att han stod utanför,
så linus sprang upp och iväg for dom för att titta på nå grejjer åså,
så jag sysselsatte mig med datorn, disken och sminket!
sen kring 3 kom han tillbaka och vi hann se en film, som jag just nu
inte kommer ihåg vad den hette men..
sen vare dax för mig att börja packa, eller för honom också!
och sen när allt var klart så tog jag bussen hem 17.15.

och här sitter jag nu, funderar vad jag ska göra av den hära kvällen..
antar att det blir OTH tittande och en dusch åså.
linus är ju somsagt på lan, så om jag har tur kankse jag kan få ett litet litet
samtal med honom också :) hihi!

nåja, vi hörs senare!


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0