Kvällens kväll.

Godkväll!
Det blev en god middag, med syster också :)
hon åker utomlands på lördag.. var det till Gran canaria?
jag kommer inte ihåg, men fett avundsjuk är jag iaf.

Fick även ett gulligt påskägg av henne, eller det är väl till mig och linus ;)
får väl se hur det blir med den saken.. he he.
men jag får inte öppna det förns på påsk.. blir svårt att hålla sig sku jag tro.
Har även haft ett samtal med Jeanette, var otroligt länge sen jag pratade
med henne, hon bor ju i lule nu, så jag kanske tittar förbi henne nån gång då
jag är i lule :) skulle vara väldigt trevligt måste jag säga.

nu håller jag på att skriva lite på min rapport, går riktigt bra.
fast jag tror jag ska börja runda av och gå och borsta tänderna istället,
sen ringa älskipälski min ;)

Imorgon är ju föressten den stora dagen, det har jag glömt att säga.
klockan 09.00 kommer jag sitta på hårstudion :o
och jag vet inte än hur mitt hår ska se ut.. hm.
spännande!

nae, godnatt!




Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0