Ledig dag.

Godnatt!
Nu har hela skolmassakern grejjen lagt dig, och det har erkännts och bla bla bla.
är nog de enda som har skrivits på facebook.
iaf blire ingen skola för mig imorgon, u never know ;) haha.
skadar inte heller med en ledig dag, och sen tror jag inte alls så många
kommer komma på skolan imorgon över huvudtaget, det låter inte så iaf!

istället ska jag åka till lule med mamma och glenn, dom skulle kolla på nå grejjs,
och då ska jag åka till linus och ge honom några högtalare till datorn,
så jag kommer nog vänta där tills han har slutat, sen får jag se när jag far hem!:)

så nu ska jag gå och sova, och sova fram tills 11 ungefär då det är dax att
stiga upp och göra sig klar.

vi hörs imorgon :)
natti!


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0