Luleå

Heejj!
En trött julia satte sig på bussen mot lule.. ojoj.
men ändå så lyckades jag inte somna.
en timma senare ungefär var jag framme hos linus,
och behöver jag säga att han sov som en stock?
la mig i sängen och gjorde ett tappert försök till att somna,
vilket inte heller gav nå resultat så jag väckte linus åså kröp jag
in brevid honom och bara myste.

för ett tag sen så steg båda upp, han gick i duschen och jag har
diskat och gjort en massa sånt.
snart ska vi gå ner till stan igen, har hittat en tröja jag vill att linus ska köpa,
och om den finns här så köper han den nog! (Y)

Linus syster Victoria är också i lule nu, så jag tror att vi ska umgås med henne också!
riktigt kul, har ju inte träffats sen i julas så.

vi hörs sen!


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0