min min min.

Godkväll!
Kom hem från lule för ett tag sen, eller för en timma ungefär.
dagen har varit bra, såklart iförsig eftersom jag varit med min pjiins!
vi har bakat negerbollar, sett film och mixtrat med högtalarna.
sen var jag tvungen lämna min älskade klockan 8 för att hinna med bussen,
men om tre dar så far jag dit igen! :)

Sen jag har kommit hem har jag fixat för morgondagen,
då är det friluftsdag med skolan, eller handels och samälls!
för min del blir det valls. fast jag och felicia, rebecca och elin ska köra skoter!
eller jag åker förstoss!
så jag har fixat fram lite kläder och även gjort pinnbröd!
ser fram emot de hära somfan, så sjukt kul att åka skoter! :D
så jag hoppas att vädret tillåter imorgon, annars blire inte lika kul.

nu däremot ska jag gå och ta bort sminket sen sätta mig här och glo lite
på bloggar, sen blire nog sängen om ett tag så jag orkar morgondagen.

God jävla natt på er! :)


(`v´)
 `V´

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0