NU ÄR DET NÄRA!

Godkväll!
Det har blivit en fullproppad dag.
somsagt så blev det tillbaka till stan igen för att träna,
men jag hann såklart också med att köpa ett par söta trosor...
sen blev det träning, ett ovanligt pass, men det funkade!
och jag blev då trött och slut, så jag antar att det ändå gav någonting.

efteråt så kom mamma och glenn och hämtade mig,
så for vi och handlade lite grejjer för morgondagen, DET ÄR NÄRA NU!!
sen när jag kom hem har jag duschat och pysslat lite för imorgon,
vet dock ännu inte vad jag ska ha för kläder..
hm, det får bli en senare fråga antar jag!

nu ska jag ringa min älskade lilla älsklings pojke!
haha!
sen får vi se vad det blir resten utav kvällen.

hejsan så länge!

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0