Shoes.

Hejhopp!
sitter här och har paratat i telefon i en evighet nu! :)
skolan smed på rätt bra, blev en kort dag. 
På idrotten hade vi dans, kan ni gissa vem som inte var med? ;)
jo, jag! kan ni också gissa från vilken klass det bara var med några st typ,
jo, HP1A.  
haha, alla flydde fältet när man fick reda på att det var dans!
jag vandrade iaf ner till stan, mötte upp mamma och vi lunchade och tog
en fika på det! mumsigt.
sen gick vi omkring på stan lite, vi köpte oss varsitt par gladiator skor,
lika bra att vara ute i god tid! dessutom till toppenpris.

sen skilldes vi åt, och jag gick till korpen och tränade,
gick väl sådär, kändes som att jag inte fick ut all energi..
får väl ta de en annan gång.

nu ska jag gå ner och duscha, det har jag nämligen inte hunnit än :o
sen blir den en sen god middag, och ta de lungt resten av kvällen.

tjingeling.



Gladiatorerna


mina tygskor jag fick när jag fyllde år!


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0