Skadeglädje

Godnatt!
Datorn har kommti hem igen, och just nu ligger jag i sängen och myser!
har pratat med linus, och bara längtar tills jag får krypa upp i hans famn :)
Hade tänkt se lite OTH också, men glömde av att jag inte har laddat hem
alla avsnitt än från säsong 5 och orkade verkligen inte börja med det nu,
utan det får vänta lite.

så istället hade jag tänkt stänga ner datorn nu och sen sova,
kanske kan få nån extra minuts sömn inatt, eftersom jag ska upp därkring 6.
Har jag berättat föressten att HP1A går på påsklov IMORGON?:D
helt fucking underbart!
vi har kompat in hela onsdagen, så adjö skolan från och med imorgon.
hihi.

nu kan jag sova med ett leende på läpparna,
skadeglädjen är den äkta glädjen!
sovgott på er.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0