SKÖNT MED LOV!

Hej!
Nyss kommit hem från en finfin dag!
Slutade ju somsagt klockan 12 efter att ha fått veta att jag inte klarade något
utav matteproven.. har jag nämn nångång att jag verkligen hatar min lärare/mentor?
helvete.
trodde att hon skulle förstöra min dag,
men efter att jag, jossan och rebecca hade knallat ner på stan blev det mkt bättre.
vi gick omkring ett tag sen for rebecca..men vi fortsatte våran tripp,
jag hittade dom perfekta grejjerna till linus ägg och vi tog oss även en fin
fika på kvarters! :) sen fortsatte trippen, hittade också en jätte söt bikini på HM
som var på rea, ska nog köpa den imorgon tror jag om jag ska in till stan då.
Tack för en mysig runda på stan gummsan <3

mamma kom och hämtade mig sen och då for vi till öjebyn med Moa och
hon besökte sin sjukgymnast, haha.
mycket duktig var hon.
sen efteråt for vi till dollar och köpte dom sista sakerna till linus ägg,
så ni ska få se hur det ser ut ikväll hade jag tänkt.

nu är det brottom, vi ska fara till korpen på dryga halvtimman,
och vi har inte ätit middag ännu,
så jag bjuder på bilder osv senare ikväll när jag har kommit hem!

hej så länge.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0