Småkul.

Personligt
Namn: Julia Lundkvist
Kön: flicka
Ålder: 16, 17 om 11 dar!
Längd: hm, 1,71 kanske? nått sånt.
Hårfärg: Blondt, och en brun slinga.
Ögonfärg: blåa
Skostorlek: 38-39
Familj: jajjemän!
Vänner: absolut!
MSN: hellyeah
Lunar: jamenvisst! dock besöker jag den inte så ofta.
Humör: topppen!

Kärlek

Sötnosen för tillfället: Liiiinus såklart!
Har du gråtit för att du varit arg?: haha, jofan.
Har du varit kär i någon du inte haft chans till?: hm, tror inte de.
När grät du senast?: nån vecka sen tror jag.
Har du varit riktigt kär?: jag är dunderkär! :)
Är du oftast sårad & ledsen men visar det inte? det är inte så ofta jag är det, men om jag är det så hlr jag de inom mig.
Menar du det du säger?: alltid.

Ditt eller datt

Pengar eller kärlek?: käärlek
Singel eller förhållande?: förhållande
Mobil eller dator?: hm.. mobil!
Gröna lund eller Liseberg?: har aldrig varit på liseberg, skulle vilja testa de helt klart!
Mc Donalds eller Burger King?: föredrar MAX
Fotboll eller innebandy?: fotboll, ingen tvekan
Flyga eller åka båt?: I beelivee I can flyy! flyga!

Ärlighet

Lovar du att vara ärlig?: ska försöka!
Har du varit kär i din bästa kompis?: nejnej
Har du ljugit?: haha, jafan!
Har du fuskat på ett prov?:  tror de är lättare att säga dom proven jag inte har fuskat på :o
Har du berättat vidare en hemlighet?: hemligheter ska hållas, right?
Druckit eller rökt utan att dina föräldrar vet?: nej, nope, icket!
Har du en hemlighet som bara du vet?: jag har många hemligheter bara jag vet. mohaha.

Resor

Har du varit utomlands?: jamenvisst!
I vilka länder har du varit? hm.. turkiet, grekland, cypern, spanien osv.
Har du åkt flygplan?: jadå
Tåg?: yepp
Båt?: jo
Buss?: yes
Har du bott utomlands?: inte längre än två veckor ;)
Vart isåfall?: passar på den.
Kan du något annat språk?: nästan!
Vart vill du åka?: USA, thailand, egypten, italien!
Rik eller fattig?: föredrar att vara rik ;)

Har du...
Eget rum?: jamenvisst
egen TV?: jeo0
DVD?: johoda
dator?: jadå
Mobil?: jomen vänta...det har jag ju :D
Telefon?: typ
kontokort:? ju0
över 2000kr?: nämen, typ på den också va!
pool?: kuggfråga.. nej!
studsmatta?: hihi, nae.
cross/moppe: yeah
pingis/biljardbord?: haha, nae. för komplicerat.
Jacuzzi?: inte vad jag vet iaf.
Märkeskläder?: jöö
Smink/smycken för över 5000kr?: får man räkna ihop? ja!

Dagens

Kläder?: mjukixbyxor och linus tjocktröja
smink?: de vanliga
humör?: klaaad heeezt
gjort?: varit med linus, och åkt buss, och suttit här.
göra?: ska sittta hera och titta på lite one tree hill vah???? ;D
Film? Fireflies in the Garden är nog den enda jag har sett.
måltid/er?: korv och stuvade makaroner!
sötnos: har inte den redan varit ? linus igen iaf!


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0