sovit för länge!

Godmorgon!
blev OTH, telefonen och sen sova igår.
tror ändå klockan var strax efter 11 då jag la ifrån mig telefonen för att sova,
så det var ändå hyfsat bra gjort!
däremot att stiga upp klockan 6 var ingen större höjdare..
försov mig och vaknade klockan 7 istället, så jag sprang upp och gjorde
mig klar i all hast,
sen när jag är påväg ner för trappa så far bussen förbi mig!
småsurt.
så nu sitter jag här istället, har pratat med linus åså, 
väntar på att nästa buss ska komma, vilket vill säga typ 20 i 9.

blir inte en sån jätte lång dag idag heller typ administration - matte - idrott.
fast med min träningsvärk så ska jag inte vara med på idrotten, 
frågan är om jag ska vara där iaf, eller fara hem ;) 
återstår att se. 

nåja, vi hörs senare! 


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0