fika + bilder

Hej!
Kan väl säga att dagen har blivit lite bättre än vad den var imorse.
skolan har iaf knallat på som vanligt, känns dock som att vi har
fått påsklov istället för helg..
haha.
nåja, efter skolan gick jag och jossan till kvartersbageriet och tog oss
en fika och satt och prata hur länge som helst, super trevligt! ♥
efteråt sprang vi lite snabbt på gina innan jag var tvungen vandra vidare
till bussen för att få komma hem någon gång.

Kvällens planer är lite oklara ännu, vet itne riktigt än om jag ska till
linus eller inte. om jag inte ska det blire iaf filmkväll hos jossan med henne
och ronja :)
så jag återkommer väl när jag vet.

tänkte bjuda på lite bilder idag.


jag och jossan igår på bussen påväg till boden!

fulicia idag på lektionen ;)

jossan och elin :)

sötnöt!

smarrigt va?


ronja kom på besök ;)

Kommentarer
Postat av: FI(N)LICIAS

jag är fin :)

2010-03-26 @ 16:54:04

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0