Vad händer idag?

Godmorgon!
vi hann inte ens se klart tvåan av the prince and me,
linus somnade i soffan, och ja.. om jag ska vara ärlig tror jag att jag
också somnade.. hah!
vi hoppade i säng, och somnade kring 3.
sovit som en stock hela natten, tills det började köra skotrar utanför.
steg upp och duschade, och sen har jag bara sminkat mig åde,
och nu sitter jag här, och vi försöker fundera ut vad vi ska göra idag!

Väljer mellan isen eftersom det ser ut som att halva lule är där,
eller stan en sväng, igen ;) i like it.
vi får se!

ikväll låter det som att det blir isen, finns en grillplats där.
så jag tror vi kommer hålla till där, men ändrigar kan ju ske ;)

TTYL


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0