Våfflornas dag.

Hej!
Då var jag äntligen hemma efter en lång dag i Boden.
Åkte dit somsagt kring 10 och var väl framme ungefär en timma senare.
gick runt och kollade på alla uf företag åså, sen vandrade vi till max,
alla skulle äta lunch, så jag tog ett minimål eftersom jag nyss hade ätit
frukost.. haha!
när vi kom tillbaka så letade jag upp Felix, och var med honom resten av
vistelsen dära, sjukt kul!
var otroligt länge sen vi träffades, och ack va vi skratta.
pratade om allt vi gjorde i sommras åså, nostalgi ;)
sen efter prisutdelningen sa vi hejdå och bussen mot piteå gick igen.

har nyss ätit middag, våfflor såklart såhär på våfflornas dag!
och nu ska jag byta om och sen ta bussen in till pite där korpen väntar,
tror det blir ett styrkemixpass, men först ska jag hämta ett par skor på
vila! :)

nae, vi hörs senare ikväll!


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0