Världens bästa dag!

Hej!
Det blev ingen uppdatering igår, kände att jag inte ville spendera hela
min födelsedag framför datorn.


men dagen var iaf helt toppen, började med att mamma kom upp och sjöng
för mig på morgonen, med paket och gejjer!
sen så åt jag bara frukost åså, tyckte att på sin 17-års dag får man vara ledig!
så ingen skola för min del, vilket var skönt!
iaf så for vi och handlade massa grejjer, åsså sen när vi kom hem så blev
det tårtbakning för min del, en prinsesstårta och en vanlig gräddtårta!
såsom dagen gick så hann vi även med lite bakning, städning, besök av
sofiaw, fredde, mackan och anna!
och även en lång och fin dusch som sedans följdes av fix!

kring 6 så kom josse och fredde, sen kom pappa, och efter de jessica och tobbe.
kvällen blev mycket trevlig, med prat, skratt och massor med fika förstoss!
+ att jag avslutade kvällen med ett telefonsamtal med världens bästa linus!

presenter blev det ju också förstoss;
*bärbardator
*väska, mus och USB minne till den
*Pengar
*Tygskor från scorette
*två par jeans
*en "bricka" som du har datorn på!
*silvershampåå

kunde knappast bli bättre!

så jag säger tack för allt alla, och för en jätte kul kväll! :)♥


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0