Världens finaste pojke!

Hejhallå!
Skoldagen gick rätt snabbt, hade sovmorgon till 5 över 9 vilket gjorde att jag
fick sova till halv 8 :)
dagen knallade på, och jag var även "modell" för sofiaw och johannas
fotoprojekt, var mycket roligt! och om jag har tur så får jag mig nå fina bilder!
det kommer väl såsmåningom antar jag!

Sen tog jag halv 2 bussen direkt till lule, och här sitter jag nu med min dator
i knäet! när jag kom hit så gick vi en snabb sväng på stan,
köpte en present till hans mamma som fyller år på söndag!

Har även fått en present utav min pojke, ett jätte fint halsband! :)<3
bild kommer på det också kommer antar jag!

nu ska jag leka lite med datorn, måste ladda hem lite program åså!
vi hörs sen.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0