Världens hungrigaste människa.

Godmorgon!
Jag tror jag är världens hungrigaste människa just för tillfället,
och jag håller alla tummar och tår för att det ska vara en ätbar lunch..
steg iaf upp halv 8 imorse med linus, men gud så seg jag var, satt i soffan
tills han for klockna 8, då jag insåg att jag började få brottom.
därav varför jag inte hann äta frukost ;)
men jag hann iaf till bussen, och här sitter jag nu..
väntar på att datakunskapen ska börja, om sisådär 20 minuter..
satan va kul att sitta här..

nåja, efter skolan blir det som vanligt stress hem,
och sen träning kvart över 5!
känner mig riktigt taggad, har ju ingen träningsverk längre så!

vi hörs senare.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0