11 DAR KVAR!

Hej hå i det blå!
Redovisningen gick bra, och såå skönt att ha den bortgjord.
sen såg vi film på svenskan och sen slutade vi,
så då gick jag och fixade klart min ledighetsansökan, och gick och prata
med lena om temaveckan då jag är borta åså.
sen blev det bussen hem, fick mig en fin powernap på den.

Nu är jag hemma, vilket jag har varit ett bra tag,
men ändå.
blev ingen styrkemix för mig idag, håller på att tappa suget för dedära.
men istället så hade jag tänkt att jag skulle ta och byta om och sen
fara ut och springa, kändes bara så kallt, tyckte de blåste ute (a)
kanske bara en bortförklaring, vad vet jag! hihi.

Sen ikväll ska jag skriva ut min rapport så jag kan lämna in den,
sen börja skriva ner vad jag ska ha med mig till Mallorca ;)
11 dar kvar, can't wait!
sen fixa med lite andra saker också.

vi hörs vid ett annat tillfälle!


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0