Äntligen!

Hej!
Kvällen har sprungit iväg, och vi har suttit mestadels hela kvällen
och pratat om utlandsresor.

OCH NU MINA VÄNNER ÄR DET ÄNTLIGEN BESTÄMT!!
den 21 maj åker jag och mina systrar iväg en vecka på solsemester.
blev inte turkiet som vi hade planerat, utan Mallorca,
vi har aldrig varit där förut, så det ska ju faktistk bli lite spännande.
jag längtar super duper mkt redan nu.
Ska verkligen bli jätte roligt! :D

nu ska jag gå och ta bort sminket sen ringa min babyboy!
vi hörs.

här kommer lite bilder från hotellet :D






Kommentarer
Postat av: bananskallen

Nä men it är jag nå sugen på att fara dit. Ser ju hel tråkigt ut. Säkert dåligt väder och perversa snuskiga äckel gubbar. Jo men jå ..du ska it stanna hemma med mig istället? Bra väder, och mycket roligare. Fy för Mallorca... eller? ;)

2010-05-06 @ 12:17:05
URL: http://ssofiawiklund.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0