Det luktar bränt..

Hej!
Varma Mallorca säger jag då bara.
jag tvivlade på vädret innan vi for, men herregud det hade jag då inte
behövt göra! kan lova att man hade kunnat steka en hamburgare på mig idag,
gud så varmt det har varit!
och det resulterar såklart i att jag har bränt mig överaaaaaallt!

igår brände jag mig på rumpan, så det gör ont såfort jag sitter eller ligger..
inte skönt!
ooch idag har jag bränt mig på magen, låren, armarna, nösan och pannan..
GREAT!
haha.
lite skrattretande dock.

nåja, annars smider allting på här.
idag har vi varit och cyklat till en hamn och tagit lite kort, och köpte
öven ett par snygga solbrillor ;)
det är ganska dyrt hära, så det kommer nog inte bli så mkt köpt..

nae, nu äre dax att gå och sova så jag orkar upp.
vi hörs!

Kommentarer
Postat av: tjena

saknar dig så mycket! ♥

2010-05-25 @ 10:21:00
URL: http://josefinhedman.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0