Far lika fort som jag kommer.

Hej!
Jag hann inte med någon uppdatering senare idag,
för det blev stressigt eftersom jag skulle till lule med tre bussen!
så det blev en snabb lunch, dusch, fix och packning.
sen hejdåade jag mig med mamma och jessica,
far lika fort som jag kommer ;)
haha.

var iaf här i lule klockan halv 4 typ, och behöver nog inte tala om hur
glad jag blev över att få träffa linus igen! <3

Vi har varit och grillat ikväll vid en strand med lite folk,
har varit jätte trevligt, och vi kom bara nyss hem för ett litet tag sen.

Jag har inte kopplat in min dator här än, därför kommer det nog dröja innan
mallorca bilderna kommer upp.
men kanske imorgon, måste rensa alla hundratals bilder som har tagits!

mina fyra timmars sömn börjar visa sig nu,
så jag ska säga till linus att jag tycker vi slår på en film och sen går och
lägger oss, och jag kan tro att jag ska sova gott inatt!

vi hörs imorgon.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0