Fröken plugg.

Hejhå i det blå!
Skoldagen blev ganska kort, jag valde att fara hem innan idrotten,
dels för att jag faktiskt hade glömt idrottskläder i all stress imorse,
men sen så har vi så mycket i skolan nu känns de som, såhära på slutspurten.
så då tog jag hem alla grejjer och har suttit och jobbat med det, så att jag
har klart allting tills jag far, så jag inte behöver tänka på det då.
riktigt nöjd faktiskt!
har lyckats göra klart Administrations hemuppgiften som vi fick idag,
och ska såsmåningom börja på småföretagande.
Måste kolla igenom matten inför nationella som jag ska skriva imorgon och
på torsdag.

Senare ikväll så ska jag in till stan för ett styrkemix pass med jessica,
var år och dar sen känns det som.
sen efter det ska vi och sola, känns som att det kommer sitta rätt fint,
när jag nu far om bara några dar!

ttyl


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0