Fru pedant

Hejhopp!
Efter att ha ätit palt till middag dog jag i soffan!
Men det sägs ju att det kan bli så ibland efter man har ätit det.
hehe.

sov iaf där till typ halv 8.. B R A  J O B B A T ! !
nej.
så resten av kvällen har jag bara duschat, börjat planera vad jag ska ha
med mig somsagt och bara suttit och ruttnat framför datorn.
ett telefonsamtal med världens bästa pojke har jag naturligtvis också haft!

men nu hade jag tänkt att städa ihop lite i mitt rum, eftersom jag mest troligt
far till lule imorgon, eller på torsdag!
och jag vill verkligen inte komma hem till ett stökigt rum..
huvva! fru pedant kommer in i bilden.
så de ska jag roa mig med ett tag, antar att jag ändå inte kommer kunna
somna på ett tag så.

Tillråga på allt så är det Matte nationella imorgon direkt på morgone, kill me!
är verkligen orolig över hur det ska gå när jag nästan inte har klarat ett
enda matteprov på hela terminen, på G nivå..
hm!

men ett + i de hela är att vi har sovmorgon, tar halv 9 bussen!
Halleluja!

sweet dreams!


Världens bästa pojke!

Fru pedant. (ser förmodligen ut så också)


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0