Godnatt!

Godkväll!
Det blev ett skönt pass på korpen, men de kändes allt att det
var länge sen jag tränade ;) he he.
efteråt for vi somsagt och solade, satt ännu finare!
ett + är att jag fick färg direkt efter 16 minter, dock mest på magen..
haha.

sen när vi kom hem åt jag middag, och sen har jag lagt in lite ny musik
ipoden, och börjat ladda kamerorna och lite sånna saker.
imorgon blire packning för fulla rullar, men först måste jag storstäda rummet,
kommer somsagt inte hem till ett smutsigt rum ;)
så det blir städning direkt jag kommer hem från skolan imorgon, sen packning,
och en träning på kvällen, ifall jag hinner!
Men det är imorgon det.

nu ska jag plocka undan lite i rummet, och sen ringa min favorit
som är ledig imorgon :o
sen blire att sova.
har en heeelt underbar sovmorgon imorgon till 11.20.
dock måste jag ta 10.46 bussen in.
men det går nog bra, kommer ju få sova till halv 10-10 typ!
awesome!

hörs imorgon!
natti.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0