Grinollen själv..

Hej!
Gud vilken tårrik kväll det har varit.
När jag kom till linus busade vi lite inne, sen gick jag snabbt till
stan för att kolla på nå byxor till josse.
sen när jag kom tillbaka for vi till gäddvik och var där,
linus skjutsade tillbaka mig ett tag innan bussen gick, och där
kan jag ju lova gott folk att det brast.
Var länge sen jag grät så mkt, det bara rann och rann och spruta
tårar..Efter många om och men for linus iväg tillbaka till gäddvik,
och jag väntade på att det skulle bli dax att ta bussen hem.

när jag väl hade samlat mig litegrann efter allt gråtande,
(tro mig, det fortsatte efter linus hade farit)
så kom victoria hem och frågade vad jag gjorde typ.
än en gång brast det.. tårarna bara rann och rann och sprutade!
gud så pinsamt!

iaf så följde hon mig till busshållsplatsen sen, och vi satt där och pratade
väldigt länge om allt möjligt, var verkligen kul :)
sa hejdå till henne och satte mig på bussen,
och även där var tårarna nära på att komma ska ni veta..

kalla mig grinolle, men jag lämnar alla jag älskar här hemma,  
förutom mina systrar.
så det är väl klartsomfan att det är jobbigt..
såfort jag tänker på linus eller nån så känner jag hur tårarna tränger
bakom ögonen..

undra hur det kmr vara imorgon..

nu måste jag packa klart.
höres!


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0