Hej Mallorca

Hej!
Nu har vi anlänt till Mallorca, eller iförsig så gjorde vi ju det igår,
men jag orkade inte starta datorn då.
Flygresan hit gick bara bra, väldigt snabbt också, 4 timmar typ,
tiden bara sprang iväg.
När vi kom till hotellet så gick vi direkt upp till vårat rum, och
packade upp typ, och sen gick vi omkring på området och kollade läget!
Vi bor på ett riktigt fint hotell, och det är ganska många svenskar,
vilket är roligt. En klass från öjebyn dessutom tror jag, hehe.

Nåja, kring 8 imorse gick vi ner och åt frukost, och sen har vi bara legat
i solen hela dagen, vädret har varit toppen!
kanske 25-30grader i skuggan, så jag klagar absolut inte!
Har även lyckats få färg, även om den är lite mer röd än brun..
haha, damn.

Vi har iaf ätit våran första middag ute idag också, åt på en fin restaurang,
med god mat, kyckling för min del, sen blev det banana splitt till efterrätt ;)

ska snart gå upp och lägga mig, det är bäst att man går och lägger
sig tidigt så man orkar upp och hålla igång hela dagarna.

blev ett väldigt långt inlägg, men fler sånna kommer nog,
vi har planerat mycket roligt denna vecka, så håll koll :D

godnatt på er.


just nu i receptionen.. he he

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0