Hejdå Sverige!

Hej hå i det blå!
Ja, snart är jag uppe i de blå och svävar med ett flygplan!
allting är då klart nu, och vi är klara för avfärd.

Måste bara skriva att jag kommer sakna er alla,
och att jag ska tänka på er och såklart sola och bada till er också!
Ni vet vilka ni är!

Förhoppningsvis åker vi inte in i nått askmoln, eller blir kapade,
eller störtar på något annat sätt.
Utan jag hoppas att vi kommer synas den 28 maj 2010!

Jessica kommer ha med sig sin dator, så det kommer nog komma något inlägg
då och då. Vem vet, kanske redan ikväll när vi har kommit fram.

Nae, nu håller jag på att börja gråta, så det är nog lika bra att jag avslutar här.
STOR KRAM TILL ER ALLA!
nu åker jag.
PUSS!




Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0