Last day

Hej!
Igår for vi in till storstaden Palma, som egentligen.
Palma de Alcúdia heter det väl egentligen kanske.. jag vet inte.
Men eftersom det är ganska dyrt här så blev det inte så mycket shoppande,
jag hittade mig en kofta och en tröja på affären Newyorker!
mer än så blev det inte.

när vi kom hem var klockan halv 11, så det blev en sen middag på en
Tex-Mex restaurang.
Sen när vi kom hem hade alla ont i både huvuden, fötter och ben.
så det blev natten för oss då.

Sista dagen idag.. känns lite tråkigt.
men det ska ändå bli skönt att få komma hem!
Vi har legat vid poolen hela dagen, och det har faktiskt varit lite mulet hela dagen..
fast mest kring 2.. det var också tråkigt!
men bättre sista dagen än alla dagar :D

Kvällen kommer se ut så att vi ska ut och äta och kanske strosa runt på de
sista affärerna, sen så kommer vi nog inte gå och lägga oss någonting.
Bussen som tar oss till flyplatsen kommer och hämtar oss 02.40..
och planet mot lule går 05.50, och vi är beräknade att vara framme 10.20,
jag hoppas verkligen att det inte blir försenat eller så..
så det kommer bli en lång kväll, men det går nog bra!
Ev. om jag hittar nå internet på flygplatsen skriver jag då.
Flygplatsen här är gigantiskt.. så ifall jag inte virrar bort mig ;)
hehe.

annars så hörs vi imorgon någongång då jag orkar.
ha de fint!
hejjsansvejjsan!

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0