Lyxmilkshake!

Hej!
Efter att ha kämpat sig igenom dagen bokstavligt talat,
så är jag äntligen hemma!
Det var riktigt kämpigt, har inte varit såhär trött på länge,
skönt att få ett litet minilov imorgon!
dessutom vare idrott också, gjorde verkligen inte saken bättre..
jag skulle verkligen vilja avskaffa den! heter de så?

iaf, efteråt följde jag åsa och sara och köpte refillkort,
men också en lyxmilkshake på MAX, gud va goda dom är.
blev sugen somfan på en själv, men hade inga pengar med mig..

Nu är jag iag hemma somsagt och väntar på middagen,
det kommer bestå av palt, mumsigt!
sen ska jag sätta mig ner vid datorn och skriva ner alla kläder
jag ska ha med mig till Mallorca, och sen slänga en hel del i tvätten.
sen om jag hinner åså så blir det en springtur!

TTYL


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0