Morsdag

Godmorgon!
Blev verkligen en sovmorgon imorse, har sovit som en stock,
och när jag tittade på klockan stod den på 13.00.
Och innan jag hade fått upp linus varen väl nästan 2!

Sitter här nu och funderar på om jag ska hoppa i duschen,
annars ingenting speciellt.

får se vad dagen bjuder på, linus den lyckosten är ledig imorgon,
så för honom är det lördag idag..
så då är den stora frågan om jag ska fara hem idag eller imorgon bitti.
har en känsla av att han kommer vilja vara ute hela natten ;)
ska dra en funderare på det dära.

För det andra så är det ju morsdag idag,
och måste passa på att gratta min älskade mamma.
hon ska få en bamsekram när jag träffar henne! ♥

hörs!

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0