Nära nu!

Godmorgon på er!
Jag steg just upp, och ska börja fixa mig iordning litegrann,
dock inte så mkt eftersom jag antar att det kmr en eller annan tår idag.
Sen måste jag packa klart allting, och sen invänta mina systrar
så vi kan göra det absolut sista som behövs innan vi kan fara iväg till Kallax.

Jag hade verkligen hoppats på att Linus skulle kunna komma och möta upp
mig på Kallax, men han som alla andra skriver nationellt prov i matte idag,
så det gick inte :( om jag har tur kanske det går att fixa så han kommer
när jag landar, gud vilken lycka det hade varit!

Vi hörs innan jag far!


Kommentarer
Postat av: sofia

Buhuuu... :( JAG KOMMER SAKNA DIG!

2010-05-21 @ 08:27:23
URL: http://ssofiawiklund.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0