Night!

Godkväll!
Har nästan gjort klart hela uppgiften nu, gud va stolt jag är!
gör skolarbeten mycket snabbare och enklare när jag är här,
än när jag är hemma.. konstigt?
har iaf bara en pytteliten grej kvar, sen skriva ett avslut.
så ska lämna in den så fort som möjligt till veckan!

nu hade jag tänkt gå och ta bort sminket som förmodligen är
utsmetat över hela ansiktet, efter allt tänkande och gnuggande i ansiktet.
haha!
sen ska jag nog snart hoppa i säng,
tiden går så fort när man har roligt... eller?
fast om jag ska vara ärlig, så var den hära uppgiften faktiskt riktigt rolig!

nåja, vi hörs imorgon bitti gott folk,
hörde en fågel viska i mitt öra att kanske sofiaw skulle till lule ;)
trevligt att träffa den sötarumpan isf.

natti på er!




Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0