Packa packa packa

Godkväll!
Istället för att börja kånka med datorn på flygplatsen
bestämde jag mig för att ta en titt på internet nu istället.

Vi åt på en jätte god restaurang som vi besökte första dagen vi var här,
den får absolut toppenbetyg från min sida!
det blev oxkött med pommes frits och massa goda såser,
sen jordgubbar, glass och grädde till efterrätt!
vi gillar att frossa ;) haha.

sen när vi kom hem började packandet, jag är nästan klar!
så snart när jag har gått här ifrån ska jag se hur det går för de andra!
sen ska vi bara sitta och ta de lungt fram och prata och
vänta på att tiden ska gå tills bussen kommer hit.

håll tummarna för att jag inte kraschar eller någonting med planet!
så hörs vi imorgon.
Och sov gott inatt, för jag kmr inte sova nå :((
Tjingeling

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0